Friday, February 21, 2014

Mencari Cinta

Normally, bila broke up memang rasa nak cari pengganti lebih cepat supaya kita boleh lupa kisah silam kita bersama bekas teman lelaki. Tapi, bagi aku cinta itu tak perlu dicari, lagi dicari lagi ia menjauhi. Aku biarkan ia datang dengan sendirinya. Tadi ada juga buka planetromeo, test market.. rupanya laku lagi.. hehe but mostly looking for sex. Ahhh! Bosan!

Aku dah tak ada keyakinan diri dah. Selama 3 tahun bersama dia aku banyak tambah berat badan. Funny thing is, dia mengaku dia sengaja beritahu aku yang dia lebih suka aku gemuk, padahal dia nak aku gemuk supaya aku tak cari lelaki lain.. Heerhh! But, i figured out walaupun berisi sikit dalam latest photo bulan december.. masih ada yang berminat. kehkehkeh.. sengaja sedapkan hati sendiri padahal fikiran tengah merindui dia dan sentiasa mengharap dia kembali. Hm... sedih.

No comments: