Tuesday, January 22, 2013

Pencerahan - Current Status

OK sebenarnya, ramai yang anggap aku masih mengharap cinta dari Mie. Telah aku ceritakan sebelum ini, aku dan dia tak lebih daripada adik dan abang. Aku tak mengharap untuk elanjutkan hubungan ini ke tahap "kekasih". Kasih sayang yg dia bagi selama ni dah cukup buat aku. Sebabnya?

  • Aku pernah ada bf pada masa yang sama, Mie ada di samping aku. Jika dibezakan, Mie lebih beri tumpuan kepada aku, lebih mengambil berat.
  • Setiap kali aku ada masalah dengan bf, atau masalah-masalah lain yang aku sendiri tak tertanggung, Mie berikan bahu untuk tenangkan aku.
  • Dia  berikan apa yang bf-bf aku sebelum ni tak dapat berikan - kasih sayang yg sebenarnya.
  • Aku tak pernah ada kawan serapat dia, tak pernah ada kawan yang sanggup buat apa saja untuk aku.
  • Dia tak akan biarkan aku dalam kesedihan
  • Dia bawa aku dekat dengan Tuhan.
Bezanya, dia tak dapat berikan sex, who cares.. sex is not my priority here. Aku lebih berharap hubungan ini hanya setakat ini. Aku tak mahu kehilangan dia hanya kerana setahun dua sebagai sepasang kekasih. Lagipun, keluarganya sudah kenali aku sebagai teman paling rapat.  He is everything that I've ever wanted.

1 comment:

Adam mada said...

Just bump it and read about ur Blog...it is good to have such a good and caring companion. Sex is not everything, u manage to have a person who really cares about u. Keep up maintaine the relationship. Maybe if u cross the border (make a step to be lover) u might be loosing ur best buddy. I've experience all this while, it is hurt to loosing someone that reaaly cares and will be by ur side when u needed. Just bear in mind, PLU world will not goin anywhere. Allah just put a nite that it is imposibble 2 men can get to be together. Just accept the fate and reda, the border is destined only to have the best buddy. That is what i'm facing rite now. Anyhow, wish u happy and happy always...