Tuesday, August 21, 2012

Janji

Aku memang tak boleh terima kalau orang yang berani buat janji tapi tak tahu nak tepati. Genap setahun hubungan aku, akhirnya ia berakhir dengan mudah. Mungkin dia bukan untuk aku. Mungkin dia berhak untuk dapat orang yang lebih baik dari aku. Sebelum balik ke kedah, dah ancang dengan Mie untuk sabut birthday aku. Tapi, 23hb dia dah mula kerja so dia cakap hari rabu 22hb boeh la. So, pagi ni aku bangun awal. BerBBM seketika, tiba tiba dia cakap petang ni nak pergi rumah kawan sebab ada majlis pertunangan.  Aku tak tau sama ada dia ingat ataupun tak, tapi memang dia yang janji hari rabu nak keluar dengan aku. Sungguh, menyakitkan hati. Semalam dah baru broke up, hari ni ingat nak lupakan, tapi tambah lagi beban. Aku dah batalkan semua plan yang lain, khas untuk dia hari ni tapi dia buat macam tak ada apa-apa. Tuhan ah tunjuk.. dah banyak kali.. mungkin sangkaan aku salah. Mungkin dia bukan BFF aku yang sebenar. Biar masa yang tentukan berapa lama aku dan dia boleh bertahan sebagai "BFF". 

No comments: