Wednesday, May 20, 2009

Antara Dua Jejaka...

Haih... pening aku fikirkan... Minggu ni aku berdepan dengan situasi yang agak rumit. Bekas teman lelaki aku, (ex aku la tuh) mintak rujuk balik, pada masa yang sama hadir seorang jejaka yang meluahkan rasa cintanya kepada aku. Aku sedar, aku masih menaruh rasa sayang terhadap ex aku tu, tapi aku juga mula menyukai seorang mamat ni... buntunye nak pilih....


Pening aku fikirkan.. adakah aku patut kembali kepada ex aku yang pernah lukakan aku suatu masa dahulu? ataupun terus berhubungan dengan seorang jejaka yang baru hadir dalam diri aku selama seminggu? Kalau diikutkan rupa, mesti la ex aku punyai kelebihan, kalau diikutkan kerjaya, jejaka misteri ni punyai lebih kelebihan... mana aku nak pilih ye? ataupun.. aku teruskan kesunyian aku?

No comments: